Meni
Besplatno
Dom  /  Liječenje čireva/ Uredska romansa: Sergej Bezrukov i Anna Matison. Supružnici Anna Matison i Sergej Bezrukov predstavili su dramu "Nakon tebe" Ima li Anna Matison djecu

Kancelarijska romansa: Sergej Bezrukov i Anna Matison. Supružnici Anna Matison i Sergej Bezrukov predstavili su dramu "Nakon tebe" Ima li Anna Matison djecu

Nova žena Sergej Bezrukov. Ko je ona?
A ovo je Anna Matison.
Do prošlog ljeta samo je iskusni pozorišni i filmski znalac mogao reći ko je Ana Matison.


Ali nakon nekoliko publikacija o Sergeju Bezrukovu, koji je to rekao novi ljubavnik Glumac i režiser može biti Anna Matison, njena slava je počela da raste skokovima i granicama.

Tome je doprinijela popularna fotoreportaža u časopisu "7 dana" krajem 2015. i glamurozno fotografiranje Bezrukova i Matisona u februarskom izdanju Ellea.

A jučer je medijima kao grom prohujala neočekivana vijest vedro nebo. Navodno su 11. marta Sergej Bezrukov i Anna Matison registrovali svoj brak u jednom od moskovskih matičnih ureda.

Situacija je skoro kao u legendarnoj komediji "Kavkasko zatočeništvo".

Dakle, ko je ova mlada žena koja je jednog od najpovoljnijih neženja u umjetničkoj zajednici Rusije za manje od godinu dana dovela do vjenčane krune?

Evo kratka biografija Anna Matison ili ono što možete saznati o odabranici Sergeja Bezrukova s ​​interneta.

Anna Matison je direktorica produkcije, dizajnerica produkcije i kostimografkinja.

Anna Matison je rođena 8. jula 1983. godine u Irkutsku. Završio lingvistički licej. Dok je još studirala na Irkutskom državnom univerzitetu na međunarodnom fakultetu, radila je na lokalnom TV kanalu “AIST”; prvo kao voditelj i urednik, zatim kao generalni producent.

Godine 2004., Anna Matison i grupa kolega osnovali su nezavisni studio REC i radili kao njegov direktor do preseljenja u Moskvu 2008. godine. Većina poznato delo studio je postao kratki film zasnovan na delima Evgenija Griškoveca „Raspoloženje se popravilo“.

Godine 2013. Anna Matison je diplomirala na Sveruskom Državni univerzitet Kinematografija nazvana po. S. A. Gerasimova (radionica Natalije Ryazantseve). 2009. godine, kao reditelj i scenarista, zajedno sa Evgenijem Griškovecom, snimila je svoj prvi celovečernji film "Satisfaction". Glavne uloge tumačili su Evgeny Grishkovets i Denis Burgazliev. Film je nagrađivan na nekoliko festivala.
Na produkciju filma potrošeno je 400 hiljada dolara. Na blagajni je prikupio 506.205 dolara, a pogledalo ga je oko 80.000 gledalaca (podaci sa sajta kinopoisk).

Saradnja sa Evgenijem Griškovecom nastavljena je na pozorišnoj sceni: 2009. objavljena je njihova zajednička predstava „Dom“, koja se trenutno izvodi u Školi savremene igre Moskovskog umetničkog pozorišta. Čehova i drugih pozorišta, a 2014. godine – predstavu „KRAJ VIKDA“ koja je premijerno izvedena u novembru ove godine u Školi savremene igre.

Kao scenarista, Anna Matison je učestvovala u radu na filmovima “Yolki-2”, “Yolki-3”, “Yolki-1914”, au potonjem je bila i kreativni producent.
Od 2009. do 2014. radila je kao rediteljka na nizu dokumentarnih projekata o klasičnoj muzici: „Muzičar“ (o pijanisti Denisu Macuevu), „Mariinski teatar i Valerij Gergijev“, „Prokofjev: Na putu“, „Biti Nastavak“, „Trinaesti“, kao i na operskim filmovima „Ljevačica“, „Semjon Kotko“, „Trojanci“, „Don Kihot“.

2015. godine, Anna Matison, kao režiserka, snimila je igranu komediju " mliječni put“, koji je objavljen tokom novogodišnjih praznika 2016. godine i koji je prikupio oko 850 hiljada dolara. Međutim, ne znamo koliko je utrošeno na produkciju ove visokokvalitetne komedije.

U novogodišnjoj komediji, Anna je glumila scenarista i režiserka. U glavnoj ulozi Matison je vidio Khabenskog ili Djuževa, ali sudbina je imala svoj put. I bilo je to novogodišnje čudo, zasluženi poklon, spektakularno uručen talentiranom režiseru i lijepa žena od strane njenog veličanstva Sudbine. Saglasnost Sergeja Bezrukova za pogubljenje glavna uloga u "Mliječnom putu" 3 sedmice prije leta za Bajkal, gdje se snimalo - znak odozgo.

Ana Matison i Konstantin Habenski imali su različite poglede na istoriju filma „Mlečni put“, Matison je nekoliko puta prerađivala scenario za njega, a po savetu direktora kastinga pozvala je Sergeja Bezrukova na sastanak. I scenario i Anna impresionirali su glumca. Sergej je obećao da će razmisliti o tome, ali je znao da neće pristati jer mu je raspored bio prezauzet. Ali ako je dvoje predodređeno da igraju svoje uloge u životu, Zemlja će se okrenuti poleđina. Ovako su Ana Matison i Sergej Bezrukov završili na Bajkalskom jezeru.

Lokalni šamani smatraju ostrvo Olkhon svetim mjestom gdje sujeta napušta čovjeka, otkrivajući mu važne stvari. Cijeli set pratio je razvoj odnosa između Bezrukova i Mathisona. Bilo je nemoguće ne primijetiti posebne poglede njih dvoje - tako nastaju pravi osjećaji. I poseban odnos reditelj i izvođač, koji uvijek prate snimanje, nemaju nikakve veze s tim - u to su sigurni posmatrači.

Par Bezrukov i Matison aktivno su počeli razgovarati nakon povratka u Moskvu. Sergej je davao intervjue lijevo i desno, u kojima se divio Ani. Glumac ju je nazvao ženom sa neverovatnim osećajem ukusa, proporcija i apsolutnim rediteljskim osećajem za istinu.

Nekoliko mjeseci kasnije, Bezrukov se razveo od žene koju je smatrao idealnom ženom. Razdvajanje jednog od naj prelepi parovi fanovi su se jednoglasno povezali sa Mathisonom. Neki Sergejevi obožavatelji su se radovali, smatrajući Irinu Bezrukovu prestrogom suprugom, dok su se drugi svađali dok nisu promukli, tvrdeći da je ženstvenija i ljepša od Ane. Korišteni su bilo kakvi argumenti: čak su i o godinama, visini i težini raspravljali Matis i Bezrukova. I sam ljubavni par zauzeo je obranu perimetra i nikome nije otkrio tajne. Ali unutra U poslednje vreme Barikade su počele polako da se ruše...

Matison i Bezrukov su se sve više počeli pojavljivati ​​u javnosti, nimalo ih nije sramota znatiželjnih paparaca. Dirljivo fotografisanje za magazin Elle i Sergejevo otkriće o novoj zajedničkoj ljubavi dodali su još drva na vatru. Više niko nije sumnjao u njihova osećanja, samo su se pitali o budućem venčanju i deci.

I evo prirodnog rezultata - 11. marta ove godine. odlazak u matični ured. Sergej Bezrukov piše na svom Instagramu: "Još uvijek ne želim miješanje u svoj lični život, ali kako bih izbjegao ogromnu količinu tračeva i glasina, obavještavam vas o svom novom statusu! Da! Oženjen!"

Sada, u novom svojstvu, Sergej Bezrukov završava svoje učešće na snimanju sledećeg filma Ane Matison "Posle tebe", gde naš junak igra poznatog baletana Alekseja Temnikova, čija je karijera prekinuta devedesetih godina zbog povrede. Dvadeset godina kasnije, Aleksej saznaje da povreda napreduje, i vrlo brzo neće moći da hoda, što mu se čini jednako smrti. Jedina prilika da ostavite uspomenu na sebe je premijera baleta u vlastitoj produkciji...

Treba dodati da Anna Matison u ovom filmu navodno snima petogodišnjeg sina Sergeja Bezrukova, Ivana, iz peterburške glumice Kristine Smirnove.

Našim herojima želimo kreativni uspjeh i dug i srećan porodični život!

Foto: Ilya Vartanyan

Trebalo mi je više od godinu dana da to uradim! Susret se pokazao vrlo ugodnim: 11. marta Anja i Sergej su imali prvu godišnjicu braka. Osim toga, film "Poslije tebe" u režiji Anne Matison s Bezrukovom u naslovnoj ulozi izlazi u širokom izdanju.

Anya, Seryozha, drago mi je da smo se konačno sreli ne samo zbog privatne komunikacije. Iznenađujuće ste skladni i dinamični u svom kreativnom savezu, imate ćerku. Hajde da pričamo o svemu ovome.

Sergej: Vadik, zaista želim da ostavim najlepše reči o našoj vezi iza kulisa. Jer kad je sve izloženo, širom otvoreno, ja to stvarno ne volim. Nije mi se dopalo ranije, a sada još više. Ponekad čitate svoje razne intervjue i pomislite: „Gospode, koliko ima gluposti u njima, koliko detinjstva i gluposti u njima!” Imam 43 godine, već mogu shvatiti nešto važno o sebi i

razmišljati o budućnosti. To je sve.

Slazem se sa tobom. Ali Anya je mlađa i još nije imala vremena da okusi sav taj njuh pažnje javnosti.

Anna: Pa, Vadik, znaš to svojevremeno, kada je "Satisfaction" (zajednički film Anne Matison i Evgeny Grishkovets) prikazan u Kinotavru. - Bilješka UREDU!), imao sam sve prilike da idem „sjajnim“ putem. Dobio sam mnogo primamljivih ponuda. Ali, kako je tada rekao Zhenya Grishkovets, "najteže je odustati od svega, a za vas će to biti jedini pravi put." Jer vrlo je lako postati talac slike i bićete primorani da snimite film, čak i ako ne postoji materijal koji će vas istinski očarati. Ovo "trebalo" će vas opterećivati ​​kao Damoklov mač, koji je spreman da padne u svakom trenutku. I uvijek ćete se brinuti o tome da nećete biti objavljeni u jednom časopisu i da o vama neće pričati u sljedećem programu itd.

Sjećam se da su mi u Kinotavru odmah ponudili nekoliko scenarija, a ja sam ljubazno odbio. Mislio sam da bi bilo bolje snimiti ono što me zanima - dokumentarne filmove o klasičnoj muzici. Da, moja publika će biti sužena na tri posto stanovništva zemlje, ali radiću ono u šta vjerujem i što smatram važnim. I moje “drugo” vrijeme će doći ako bude potrebno.

Ovo “drugačije” vrijeme je došlo kada ste snimili film “Mliječni put” sa Sergejem Bezrukovim u naslovnoj ulozi. Znam da u početku niste hteli da ponudite glavnu ulogu Serjoži, jer niste sumnjali da je zainteresovan za uloge van ustaljene slike sjajnog heroja, ali sve se promenilo kada ste ga videli na sceni u ulozi Čičikova u "Avanturi".

O.: To je sigurno. A što se tiče moje stereotipne percepcije Sergeja... Za sve su krivi žuti mediji, koji su nemilosrdno eksploatisali Serjožu. Sad već znam cijenu svega ovoga. Na primjer, jednom sam vidio sebe i Seryozhu na naslovnoj strani časopisa za koji nikada nismo pozirali. Ili sam pročitao intervju u štampi koji nisam dao, a evo komentara mojih nepostojećih prijatelja sa odsjeka novinarstva na kojem nisam nikad studirao i tako dalje.

Stvaranje lažne priče nije tako teško. Pogotovo kada mi pričamo o tome o slavnom glumcu i novom preokretu u njegovoj ličnoj sudbini. Ali vaš slučaj je poseban, a samo "sekularna" komponenta nije dovoljna. Uostalom, zahvaljujući režiseru Matisonu, glumac Bezrukov je dobio priliku da se otkrije na novi način, a u bioskopu se to događa prilično rijetko, jer ovdje vole koristiti već uspostavljenu sliku.

S.: U pravu si, Vadik. Kino se, naravno, uglavnom bavi iskorištavanjem uloga. Mislim da svaki glumac ima ovaj problem: počnu da ga repliciraju. To mi se desilo nakon “Brigade”. Iako u stvari i dalje imam veoma dobar stav prema liku Saše Belog: bilo je sjajno igrati “ kum»! ( Smiles.) Ali to je bilo prije petnaest godina. I odmah mi se svidio Anin prijedlog. "Mliječni put" je dobra novogodišnja priča. Osjećao sam da tu nema potrebe da igram nešto herojsko. Obična jednostavna osoba sa svojim emocionalnim iskustvima - ovo mi se činilo novim i zanimljivim.

Pozvani ste u “Mliječni put” bukvalno nekoliko dana prije početka snimanja. Ali imate ludi raspored, isplaniran mjesecima unaprijed. I ovdje je trebalo, kako kažu, uskočiti u posljednji vagon.

S.: U tom trenutku sam odjednom imao slobodnog vremena. Desilo se da sam baš tada odbio da snimam Vikinga.

Nisam znao da si učestvovao na kastingu Vikinga.

S.: Bio sam na audiciji za ulogu Varyazhka, koju je na kraju igrao Igor Petrenko. Bilo je dugih testova, veoma dugih. Ali režiser Andrej Kravčuk imao je drugačiju viziju slike.

Inače, do početka snimanja filma "Mliječni put", vi i Anya ste se već poznavali? Uostalom, Anya je napisala scenario za “Yolki”.

A.: Negde sam pročitao da smo se sreli u Yolkiju, ali to nije tačno. U pravilu se scenarista i glumac ne susreću, jer scenarista najčešće završi svoj posao prije nego što se glumac pojavi.

S.: Inače, tek kasnije sam saznao da je Anya snimala “Satisfaction” zajedno sa Grishkovets. Već sam gledao ovaj film i svidio mi se. Iako sam, naravno, tada obratio pažnju prije svega na prezime Grishkovets i zapamtio odlično glumački rad Denis Burgazliev, sa kojim smo uporedo studirali na Školi Moskovskog umetničkog pozorišta.

Završeno je snimanje filma "Mliječni put"...

O.: ... a ja sam rekao: "Zbogom, Sergej Vitalijeviču!" Bilo je to na ostrvu Olkhon, gde se odigrala poslednja lokacija snimanja.

Baš ovako: Sergej Vitalijeviču?!

O.: Ne, možda, Sergej, ali svakako na tebi.

S.: I bio sam u prijateljskim odnosima sa Anjom. Barem zbog mojih godina, jer sam još starija. Stariji imaju pravo da kažu „ti“. Zapravo sam bio tužan što je snimanje završeno. Tamo je bila divna ekipa, bila je jako dobra atmosfera - svi su bili fokusirani na rezultate. Uostalom, često se dešava da na setu neko izađe iz ekipe: na primer, snimatelj se posvađa sa dizajnerom svetla ili sa nekim iz produkcije, i odmah se dešavaju negativne stvari. I tako prijateljsko društvo se okupilo ovdje dobri ljudi.

Anya je uvijek postigla ono što je željela na setu, a to znači da je režiser osoba, a ne samo izvršilac volje poznati glumac. Sjećam se da sam je i sama nešto savjetovala, nudila neke ideje za scenario, a ona je pristala samo ako je zvučalo uvjerljivo.

Kada se promijenila situacija “ti-ti”?

O.: Do kraja snimanja filma „Mlečni put“ imali smo spremna dva nova scenarija, napisana „za Serjožu“. Odnosno, bio je to tako emotivni kreativni izliv! Mnogo smo pričali o tome šta bi mu bilo zanimljivo da igra, koje uloge nisu igrali. Na primjer, govorimo o „Ani Karenjinoj“, Seryozha odmah uzme i pusti neku epizodu - a Vronski je već pred vama! Tako se pojavila jedna ideja, druga, treća... I kada sam video Serjožu u predstavi „Avantura“ koju ste spomenuli, bio sam šokiran njegovom plastičnošću, sposobnošću da čuje muziku. Jednom sam razgovarao sa Majom Mihajlovnom Pliseckom i pitao je sa kojim partnerima je najbolje da pleše. Ona je odgovorila: "Sa onima koji slušaju muziku." Ispostavilo se da se čak i na njenom nivou dešava da ne čuju. Dakle, Seryozha je sve čuo. Posle “Avanture” sam otišao do Serjože, bio je sav kao... pa, kao baletski izgleda: providan, porcelanski, minus par kilograma. I sledećeg jutra mi je pala ideja za film „Posle tebe“ i odmah sam je rekla Serjoži.

Vrijeme brzo leti, a sada izlazi film “Poslije tebe”. Sergej je u ovom filmu igrao bivšeg baletana, čoveka spaljene duše, nemirnog, koji je izgubio vezu sa spoljnim svetom.

S.: Za mene je ovo veoma zanimljiva slika. Moj heroj Temnikov ima čelični oklop, ali je iznutra užasno ranjiv. Zbog svoje složene prirode postavlja sebi sve više prepreka. Junak je prećutan, ćutljiv, sve emocije su skrivene od drugih. U isto vrijeme, on ima vrlo ironičan i brz um, što omogućava da se cijela priča ispriča s malo humora.

Film “Poslije tebe” je naišao na odličan prijem na Kinotavru (svjedok sam tome), zatim na Međunarodnom filmskom festivalu u Tokiju. Želim tvom filmu uspješnu distribucijsku sudbinu!

S.: Ovo želimo i sebi. Iako nam uopšte nije jasno da li oni kojima će se ovaj film sigurno svideti sada idu u bioskope. Mislim, mladima će se, naravno, nadam se, svidjeti: veoma je cool hero, zaista moderan film, bio je na festivalima. Ali veliko pitanje, ali da li će stariji moći da ostave po strani svoje uobičajene aktivnosti - bilo bi im super da pogledaju takav film! Zaista se nadam usmenoj predaji. Nadam se da će ljudi reći jedni drugima! Nadam se da će sada pročitati moje riječi i barem pogledati trejler na internetu, a onda će, eto, stići u bioskop.

Voleo bih da verujem. Sada o nečem drugom. Sjećam se vremena kada je Anya, vrlo mlada, upravo stigla u Moskvu iz Irkutska. I dogodilo se da je ona iznajmila stan od mog brata (pridonijeli su naši zajednički prijatelji). To je bilo prije otprilike trinaest godina.

O.: Uzgred, o sjaju. Lokalne novine su mi odmah predložile da napišem članak pod naslovom „Žena Irkutska živi sa Vernikom“. Rekao sam: „Kul! Ali tek kada vas zanima šta radim, a ne gde živim, razgovaraćemo.” Onda, uzgred, zaista, ako se u štampi pojavi nešto o meni, to se odnosi samo na moj rad - to je generalno jedino o čemu bih želio da razgovaram sa novinarima.

Ali ti i ja, Anečka, imamo drugačiji odnos, pa ću nastaviti. U redu?

Dobro. ( Smiles.)

Evo dodira. Prvo što se pojavilo u stanu nakon što ste se uselili bilo je cvijeće u saksijama. Čini se da si ih čak donio sa sobom.

O.: Da, da, bilo mi je važno da odmah napravim nekakav svoj prostor, da budem kao kod kuće.

U Moskvu ste došli sa velikim planovima i ambicijama, ali ste se ubrzo vratili u Irkutsk.

O.: Vratio sam se u Irkutsk ne zato što se nisam našao u Moskvi. Porodične okolnosti su se jednostavno tako desile. Morao sam da budem blizu svoje majke i porodice. I iako sam od dvanaeste godine mučio majku da ću sigurno otići u Moskvu, kako kažeš, nisam odustao od svojih ambicija. Vrativši se u Irkutsk, odmah sam predložio Juri Dorohinu i Andreju Zakablukovskom, koji su me naučili sve o profesiji i sa kojima smo imali svoj mali filmski studio: „Hajde da napravimo film“. Nismo mogli snimiti cijeli film, ali smo snimili kratki film „Raspoloženje se popravilo“ prema tekstovima Jevgenija Griškoveca.

Ovo je divan lirski film. Serjoža, jesi li gledao "Raspoloženje..."?

S.: Naravno.

O.: Ubrzo nakon što smo snimili ovaj film, otišao sam zauvek u Moskvu.

A zašto ste svoju majku od dvanaeste godine “mučili” izjavama da ćete sigurno otići u Moskvu?

O.: Rano sam imao osjećaj nekakvog vakuuma: užasna nestašica pozorišta, koncerata, izložbi, skoro da nema mogućnosti da putujem u Evropu zbog cijena karata (još uvijek nemamo niskotarifne avio kompanije) . Istina, u početku nije bilo kreativnih misli.

Mislio sam da ću se baviti ekonomijom: uvijek sam volio matematiku i krenuo sam u tom pravcu. Ali nikad mi se nije činilo da ću studirati ekonomiju u Irkutsku. A kada sam shvatio da me zanima stvaranje vlastitog svijeta, a ne integracija u postojeći, postalo je potpuno očigledno: odlazak u Moskvu je samo pitanje vremena.

Uvek mi se dopadao tvoj integritet karaktera, Anya. Zaista ste radili i radite samo ono što vam je zanimljivo: snimali ste dokumentarne filmove o muzičarima uz učešće Denisa Macueva, Konstantina Habenskog u ulozi Prokofjeva, Valerija Gergijeva, kasnije ste postavili operu u Marijinskom teatru, sada ste potpuno uronjen u igrane filmove...

O.: Slušaj, Vadik, sada se čini da Serjoža živi sa takvim dečkom! ( Smiles.)

SA: Jaka ličnost- uvek je divno, uvek je super. Izvan posla, Anya je vrlo domaća i porodični čovek. Na primjer, ona je odlična kuharica.

Da li je istina?

S.: Pohvale o Anečki kao domaćici mogu se pjevati i pjevati. Anja i ja smo jako u skladu: oboje smo domaći, i ovako volimo da provodimo vrijeme.

O.: Nikada nisam prisustvovao lokalnim društvenim događajima u Irkutsku, a još manje u Moskvi. Kada sam iznajmio stan od Igora, pomogao sam mu da pripremi telekonferenciju za jedan projekat i napravio video. Tamo je bilo potrebno snimiti društveni događaj i shvatio sam da to apsolutno nije moja stvar. Danas postoji takva tehnologija da možete učiniti mnogo bez napuštanja stana. Na primjer, sada montiram filmsku verziju drame "Sirano de Beržerac" u kojoj učestvuje Seryozha, a za ovo mi niko ne treba. Sjedim kod kuće za laptopom i radim.

Šta ako muž želi da se odmori u ovom trenutku?

S.: Anja se instalira, zatvorim vrata u kancelariji - i ne čujem ništa. Pa, što se tiče društvenog života... Svako ima svoje strasti i sklonosti, i to je divno. Sasvim je moguće da bi ljubiteljima ovakvog načina života kao alternativa ponudili našu zabavu, rekli: „Šta, da voziš bicikle? U neki park?

Jeste li oboje ljubitelji biciklizma?

S.: Da. Vidite li kako je Moskva postala biciklistička?

Mogu zamisliti sliku: ljudi šetaju centrom grada, a Bezrukov i Matison na biciklima ih susreću. Beautiful!

S.: Ne morate da se vozite po centru, imamo parkove, a vožnja po šumi je zadovoljstvo. Kako kažu, osoba koja voli bicikl razumjet će drugu osobu koja također voli bicikle. Stoga, može potrajati dugo da se opiše koliko je to neverovatno.

O.: Da budem iskren, zaista sam patio u Moskvi bez bicikla. Ostavio sam ga u Irkutsku mlađi brat. Sećam se kada sam prvi put otvorio vrata Serjožinog i svog stana ključem, odmah sam shvatio zašto želi da dođem sama. U hodniku je bio potpuno nov bicikl. Bio je to poklon od Serjože. Inače, pričao mi je mnogo o tome kako je volio da putuje sa cijelom porodicom i sa ocem.

S.: Da, mnogo smo se vozili u mom djetinjstvu, dok smo još živjeli u Kosinskoj ulici. Nedaleko od mog rodnog Kuskova, gde sam praktično odrastao. Moj otac je čak sa sobom na turneju ponio i svoj čuveni Kama bicikl, koji se sklopio. Vrlo zgodno: raširite ga i vozite se po gradu. Tako da je moje odrastanje bilo „biciklizam“, a srećna koincidencija da ga voli i Anečka – sada možemo da se vozimo zajedno!

Odlično. Odmor je opuštanje, ali čini mi se da ste oboje 100% radoholičari. Vaša kćerka ima samo nekoliko mjeseci, a Anya se nakon porođaja gotovo odmah vratila svom omiljenom provodu - pisanju scenarija, snimanju...

O.: Pa, ja sam sve ovo spojio. Mada znaš, Vadik, mnogi ljudi gotovo da doživljavaju kao herojstvo to što sam stalno sa Mašom, pošto nemamo dadilju.

Da li je odsustvo dadilje principijelan stav?

O.: Mislim da su mnoge žene spremne da budu sa svojim tek rođenim detetom sve vreme i ne angažuju dadilju ako mogu da priušte da budu sa njim i rade u isto vreme. Naše dijete nije slučajno – željeli smo ga. A pošto smo to željeli, onda je to i raditi zadovoljstvo!

Osim toga, ne mislim da je moja majka počinila herojstvo, a ima troje djece i stalno je radila. I Serjožina majka je radila i brinula se o njemu na isti način, i sve je to uvek bilo po redu stvari. Seryozhin tata je također radio puno i puno, a istovremeno se brinuo o Seryozhi; on je uvijek bio i ostao njegov najbliži prijatelj. Voleli bismo da za našu ćerku sve bude potpuno isto.

S.: Bitno je da dijete misli i govori kao mi, a ne kao dadilja. Želimo da budemo prijatelji i autoritet za naše dete. Da budem iskren, ne sviđa mi se uvijek način na koji se odgajaju moderna djeca.

O.: Slažem se. Na primjer, ako priđe starija osoba od mene, automatski ću ustati i pozdraviti se - to je ukorijenjeno od djetinjstva. Ako se pozdravim dok sjedim, onda pokazujem osnovno nepoštovanje. Danas djeca odraslima govore "zdravo" i "ti", ali ja želim da naša kćerka kaže "zdravo", " Dobro jutro", "Dobro veče".

Mi razgovaramo sa vama, ali sa kim je ostala Maša?

O.: Serjožini roditelji, Natalija Mihajlovna i Vitalij Sergejevič, sada su kod kuće sa Mašom. Maša je imala mnogo sreće sa bakom i dedom! Na primjer, Vitalij Sergejevič uvijek hoda s njom tokom dana. Ovo me jednostavno spasava, jer za ova tri sata uspevam da uradim sve i po kući i na poslu.

S.: Moji roditelji bukvalno nestaju u svojoj unuci i čini mi se da je to sasvim normalno.

O.: Oni su Mašini glavni fanovi. ( Smiles.)

Ali ovako se možete zaljubiti u dijete.

S.: Za sebe mogu reći: roditelji su me jako voljeli kao dijete, a sada je ista situacija. Tako je i sa Anjom, ali izgleda da smo ispali sasvim pristojni ljudi. ( Smiles.)

U redu. Film “Posle tebe” izlazi. Koji su vaši sljedeći zajednički planovi?

O.: U novembru smo snimili još jedan film, koji je Serjoža u potpunosti producirao. Zove se "Rogues". Sada završavamo instalaciju.

Wow tempo!

S.: Ovo je film o dvoje mladih ljudi. Bio je ozbiljan kasting, tražili su mlade heroje. Kao rezultat toga, glavnu ulogu je odigrao Denis Nurulin, dobar momak, student četvrte godine na koledžu Olega Tabakova. A drugi junak je Zhenya Kulik, također vrlo mlad glumac, nevjerovatno organski. Čini mi se da se naš direktor kastinga upoznao sa svim ambicioznim glumcima u Moskvi i Sankt Peterburgu, obišao sve pozorišne fakultete prije nego što smo se odlučili. I tamo imam jednu epizodu, bukvalno tri male scene. Igram i oca i strica glavnog lika - potpune antipode. Mislim da su ispali veoma komični likovi! Naš bioskop je u duhu filma „Šetam Moskvom“.

O.: Mladost je srećna jer ima budućnost, rekao je Gogolj. A ako verujete da će sve biti u redu, da je sve pred vama, onda ste još uvek mladi, bez obzira na godine. Snimili smo film upravo o ovom stanju duha.

Da li je vaša ćerka bila sa vama na snimanju?

S.: Da, dobila je svoju ličnu prikolicu. Film ima vrlo ograničen budžet, a Maša jedina osoba, koji je imao jahača.

Ovo je genijalno! Odnosno, rođena je, kako cirkuski izvođači kažu, u piljevini.

S.: Vjerovatno nas sada mogu napasti oni koji misle da nema potrebe da tako malo dijete nosimo sa sobom na posao, ali nam se činilo da bi prevođenje na vještačko hranjenje i odvajanje od majke bilo mnogo gore , i tako je bila u ugodnim uslovima, pored nas i bez problema.

Štaviše, napravili smo raspored snimanja kako bi se Maša osjećala dobro. I film su snimili u rekordnom roku, cijeli proces je trajao manje od mjesec dana, ali postprodukcija i scenario su rađeni kod kuće.

I dalje ste veliki zaverenici! Prošlog proleća su me pozvali da pogledam film “Posle tebe” odmah po završetku montaže. Onda smo dugo razgovarali, rastali se kasno uveče, a sutradan sam neočekivano dobio SMS od tebe, Serjoža, da si upravo potpisao. Predložio sam da o ovoj vijesti pišete u OK!, i kao rezultat, ovo je bio prvi novinski izvještaj o vašem vjenčanju.

S.: Iskreno, Vadik, nismo hteli ništa da reklamiramo. Ali kao rezultat toga, odlučili smo da vam o tome ekskluzivno pričamo kao našem prijatelju, kako se strašni surogat glasina i tračeva ne bi prenio u štampu. A kada se Maša rodila, i sam sam o tome pisao na Instagramu, opet da bih bio ispred žutih publikacija.

Inače, nisam ranije pitao: da li je mlada bila u beloj haljini sa velom?

A.: Pa, odlučili smo da ne otkrivamo detalje. ( Smiles.) Jedno mogu reći sa sigurnošću: u tom trenutku smo bili veoma srećni. Dovoljno smo stari da ne dajemo velike izjave i da istovremeno cijenimo sve što se dešava i doslovno cijenimo svaki dan. Hvala Serjoži... ne, neću završiti priču. Iako sam, pod šarmom činjenice da komuniciram s tobom, Vadik, a ne s nekim drugim novinarom, spreman da pričam o Seryozhi beskrajno.

Ne moraš ništa da kažeš, Anečka, i sve je očigledno. Pa dragi moji, čestitam vam na prvoj godišnjici braka! Ljubav i novi kreativni uspjesi!

S.: Hvala, Vadik. Vidite i sami da je ovdje sve tako jednostavno, dobro i mirno, i naprijed čitav život.

Foto: Ilya Vartanyan. Stil: Polina Shabelnikova. Šminka: Anastasia Kirillova/Giorgio Armani Beauty. Frizure: Alexander Sukonshchikov/L’Oréal Paris

Uoči Nove godine, Sergej Bezrukov je dao intervju koji je za njega bio neobično iskren. U razgovoru sa novinarom Komsomolske Pravde, glumac je pričao o vrlo ličnim stvarima - Irini Bezrukovoj, Ani Matison, ćerki Mariji i vanbračnoj deci.

Tekst: / Foto: Vadim Gortinski/HELLO!, Viktor Bojko, Igor Haritonov, Anna Temerina, Instagram.com

Razdvajanje Irine i Sergeja Bezrukova postalo je poznato 2015. U početku su se pojavile glasine da u vezi para nije sve glatko, a kasnije je Irina potvrdila vijest u intervjuu za HELLO!. Nakon kratkog vremena, Sergej je počeo biti primjećen u društvu režiserke Anne Matison, a njihova romansa je ubrzo dobila i zvaničnu potvrdu. Sada, prema samom Sergeju, on i Irina uspijevaju da se održe dobar odnos i raditi zajedno.

Istina je da sam u posljednje vrijeme na mnogo načina preispitao svoj život. Postoji prošlost, postoji sadašnjost. Moja bivša supruga Irina i ja imamo dogovor: ni riječi o prošlosti. I dalje joj pomažem, radimo u istom pozorištu, suosnivač je Fondacije Sergej Bezrukov za podršku i razvoj društvenih i kulturnih projekata. Zahvalan sam Irini na svemu, i što je najvažnije, na činjenici da mi je dala priliku da počnem život sa čista ploča.

Sergej i Irina Bezrukov u snimanju za HELLO!, arhiv magazina

U intervjuu, Sergej je odlučio da kaže nekoliko reči o temi o kojoj je ranije uvek ćutao - o vanbračnoj deci.

Pojavom Anje (Matison - ur.) i Mašenke (njihove zajedničke ćerke - ur.) u mom životu, mnogo se toga promenilo. Po prvi put sam se zaista osećao kao otac. Da, imam još djece i za mnoge to odavno nije tajna, kao za moje roditelje i suprugu Anju koja ih je prihvatila. Ali s rođenjem Mašenke mogao sam u potpunosti iskusiti očevu sreću: biti rođen, neprospavane noći, umoran (ali sretan!), prvi osmeh, prvi zub.

Volim, podržavam i pomažem i svoju drugu djecu, tako da sada imam veliku porodicu. Ali ipak ne bih volio ovo previše reklamirati - samo da ih zaštitim od nezdrave pažnje koja šteti razvoju djeteta. Želim da imaju normalnu sudbinu, bez sindroma zvijezde. Svoje mahanje ne pokazujem ni na društvenim mrežama. I neću to pokazati! Samo u kolicima i sa leđima! (Smijeh.)

Sergej Bezrukov sa ćerkom Mašom

Činjenica da je Maša rođena kreativna devojka, niko od fanova nije sumnjao u to. I Sergej je potvrdio nagađanja.

Maša već ide u pozorište. Zajedno sa Anjom dolazi na nastupe i sluša ih iza pozornice. Ako sam na sceni, ona, naravno, prepoznaje moj glas i pažljivo sluša. Osim toga, obožava klasičnu muziku. Mislim da će imati dobar sluh.

Sergej Bezrukov i Anna Matison

Ova vijest postala je vođa vijesti: Sergej Bezrukov je legalizirao svoju vezu s Anom Matison. Podsjetimo, prošle jeseni ništa manje buke nije izazvalo priznanje sada već bivše supruge poznate umjetnice Irine Bezrukove da je okončan njen 15-godišnji brak sa Sergejem. A ubrzo su se pojavile glasine da je glumac pronašao novu ljubav - rediteljku iz Irkutska Annu Matison, s kojom je glumio u filmu "Mliječni put".

Par nije reklamirao svoju vezu - krili su i venčanje. Javnost je za vest saznala od Bezrukovljevog prijatelja Vadima Vernika (brata Igora Vernika), koji je na internetu objavio tekst SMS poruke koju je dobio od glumca: „Vadik, dragi! Potpisali smo! Ali mi ne dajemo glasne izjave. Tiho, bez gužve. Ne želimo da pitaju: kada, gdje i tako dalje. Mi štitimo našu sreću."

Vest je iznenadila sve, pa i mladenkinu ​​porodicu.

"Rečeno telefonom"

„Veoma sam srećna zbog Anje i Sergeja“, rekla je baka Oktjabrina Pavlovna Matison, koja živi u Irkutsku, u razgovoru za Komsomolsku pravdu. - Čestitao sam im preko telefona. Razgovarao sam sa njima telefonom 8. marta i primetio sam da su u dobrom, prazničnom raspoloženju...

br. Sve je urađeno tiho. Nije bilo vjenčanja, a mi rođaci nismo bili pozvani. Ne rekavši ništa, registrovali smo se. Za ovo sam saznala tek par dana kasnije - moja ćerka je rekla da je to Anina majka. A kćerka je od njih sama saznala preko telefona - već kao svršen čin.

- Zašto nisu organizovali venčanje?

Posao to još ne dozvoljava. Oni također rade na novom filmu (vidi dolje. - Ed.). Zauzeto. Upravo smo otišli i potpisali u pauzi između posla. I nisu hteli nikakvu gužvu. Ne pokazuju svoja osećanja. Štaviše, ovo nije prvi brak i za njega i za nju.

- Je li ovo Anin drugi brak?!

Imala je muškarca ranije. Ali tamo nije išlo.

- Da li ste mladencima poželeli decu?

Dakle, što je najvažnije, pomislio sam: zašto im se toliko žurilo da sprovedu ovu proceduru? Možda već očekuju bebu?

Ona i njena majka su o nečemu šaputale. Ali ovo je tako delikatna tema...

- Ana želi dete od Sergeja?

Svakako.

- Sanja li on ćerku ili sina?

Kaže da je svako dijete dobrodošlo.

- Možda želi da postane majka mnogo dece?

Možda. Njena majka ima mnogo djece, ima troje djece.

- Šta ste poklonili mladencima za venčanje?

Unaprijed sam im pripremila svadbeni poklon. Pomislio sam: šta ako se neočekivano uda? I pripremila je japanski set od veoma finog porcelana. Poklon je dala svom najstarijem unuku koji živi u Moskvi.

- Anna te je upoznala sa svojim verenikom?

Svakako. Čak i prošle godine. Zajedno su došli kod nas u Irkutsk. Zaista nam se sviđa Sergej. Inteligentan, pažljiv, brižan, šarmantan. Ali Anya je, naravno, također vrijedna takve pohvale!

-Da li ste upoznali Bezrukovljeve roditelje?

Zbog svog zdravlja ne mogu letjeti za Moskvu. Tamo je doletela moja ćerka, Anina majka Olga (takođe živi u Irkutsku. - Ed.). Upoznala je Sergejeve roditelje. Sve je uredu. Drago mi je zbog njih, neka su srećni!

Prsten - prema znakovima

Sergej mi je jednom ispričao priču bivša supruga Irina i burma“, rekao je jedan od glumčevih prijatelja sa KP. - Serjoža je prvo kupio obojici standardne prstenove od žutog zlata. Ali Irina je htjela nešto modernije - sa dijamantom. Kao rezultat toga, od Sergeja je dobila dva vjenčana prstena, a nosila je onaj sa dijamantom. I postoji znak za koji je Sergej znao: burma bi trebala biti glatka i ujednačena - i tada će biti ovako porodicni zivot. Ovaj brak između Irine i Sergeja nije bio lak i na kraju je propao. Dakle, za brak sa Anom Matison, Sergej je kupio jednostavne zlatne burme.

Balet! Nema bolje stvari za umjetnika

Sada Sergej i Ana rade na novom filmu "Posle tebe". Režirat će ga Ana Matison, a Bezrukov će glumiti baletana. Kažu da je za ovu ulogu Sergej smršao skoro 10 kilograma.

Prije snimanja, Bezrukov je učio od profesionalnog koreografa Radua Poklitarua. Tema baleta je nova za glumca, ali je za Annu Matison poznat element. Odlično je upućena u muziku, operu i obožava balet. Prethodno je, kao reditelj, postavila operu „Zlatni petao“ u Marijinskom teatru (dirigovao Gergijev), a i sama ima muzičko obrazovanje.

Na svom zvaničnom sajtu, Bezrukov je rekao:

“Biće scena Boljšoj teatar i u Marijinskom teatru. Pa čak i PRAVI BALET, koji će biti uvršten na repertoar Marijinski teatar. Ali film nije o baletu. Fokus je na samoj ličnosti – kontroverznoj i kontradiktornoj. Što se tiče baleta... Studirala sam ples u školi Moskovskog umjetničkog pozorišta, moja učiteljica plesa Larisa Borisovna Dmitrieva me je jako hvalila. Znam iz prve ruke šta je mašina. Plie, adagio, balans, frappe pojmovi su mi poznati.”

Sergej ume da pleše, potvrdio "KP" reditelj Aleksandar Baranov, koji je režirao Bezrukova u filmovima "Zaplet" i "Gospodo, sretno!" ( nova verzija. - Ed.). U filmu "The Gentlemen..." u film je uvršten kratki komad njegovog plesa, a kada su snimali na setu, cijela grupa je trčala da ga gleda kako to radi. Neverovatno lepa i plastična! Ples je bio moderan, dinamičan, tako da ste mogli umrijeti od napetosti, ali Seryozha je sve otplesao sjajno!

MIŠLJENJE KOLEGA

“On je sluša kao režisera”

Film “Posle tebe” je na neki način psihološka drama, na neki način filozofski film”, rekao je “KP” glumica Tamara Akulova. - Junak Sergeja Bezrukova je igrač, bivša baletska zvezda, koja je zbog bolesti napustila balet. Igram njegovu majku, a njegov otac je Vladimir Menšov.

- Šta mislite o činjenici da je Ana Matison postala Sergejeva žena?

Ovo je odličan izbor za Seryozhu. On je talentovan, a i ona. Na setu sam od Sergeja vidio odnos s poštovanjem prema Ani. Sluša je kao glumac reditelja.

Glumac Sergej Bezrukov bio je oženjen glumicom Irinom Bezrukovom, a ovakvo stanje izgledalo je nepokolebljivo dugih 15 godina.

Godine 2015. vijest o razvodu jednog od najljepših parova ruske kinematografije zadivila je obožavatelje. Razlog Sergejevog odlaska je bio nova ljubav. Otišao je kod rediteljke i producentice, dramaturginje i scenaristice Ane Matison.

Od novinara do režisera

Anna Matison rođena je u Irkutsku 1983. Njena majka je bila poznata irkutska novinarka.

Ana je kao dete veoma volela matematiku i pretpostavljala je da će njen život biti povezan sa ovim predmetom. Na primjer, sa ekonomijom.

Kao rezultat toga, upisala je međunarodni fakultet Irkutskog državnog univerziteta.

Dok je studirala ona radio je honorarno kao slobodni dopisnik na lokalnoj televiziji, i napredovala od dopisnice do urednika programa.

Ubrzo, zajedno sa direktorom Jurijem Dorohinom, Ana je osnovala kompaniju REC.production. Kompanija se bavila kreiranjem reklama i spotova. Kompanija je sarađivala sa velikim kupcima kao što su Transneft, Atomenergomaš i drugi.

U to vrijeme Ana je shvatila šta treba stvoriti sopstvenim svetovima ona je mnogo više zainteresovana nego da se integriše u postojeći.

Godine 2008. Anna Matison odlučuje da se preseli u Moskvu, gde ulazi u odeljenje za pisanje scenarija VGIK-a..

A 2013. godine diplomirao je na VGIK-u sa odlikom.

Godine 2008. Anna je snimila svoj debi prema scenariju Evgenija Grishkovetsa, "Raspoloženje se popravilo". Grishkovets je bio zainteresovan za rad, te je mladom scenaristi ponudio saradnju.

Zajedno sa Anom pišu scenario za dugometražni film "zadovoljstvo". Ovaj film je bio u velikoj publici i učestvovao je na mnogim festivalima.

Zajedno s Grishkovetsom, Matison je radio na dokumentarnoj seriji “Bez scenarija” i na predstavi “Dom”.

Anna Matison je također napisala scenarije za filmove “Yolki-2”, “Yolki-3”, “Yolki-2014”. Dok je radila na filmu "Mliječni put", Anna je preuzela poziciju režisera. Upoznala se na snimanju ovog filma. sa Sergejem Bezrukovom.

Ljubav i Bajkal

Postoji mišljenje da su se budući supružnici upoznali na setu filma "Yolki-2", gdje je jednu od uloga igrao Sergej Bezrukov. Mathieson demantuje ovu informaciju. Ona je napisala scenario za ovaj film i nije ni na koji način komunicirala sa umetnicima.

Ana i Sergej upoznali su se na Bajkalskom jezeru, na ostrvu Olhon, u februaru 2015.

Tamo je održano snimanje lirske komedije "Mliječni put" s Bezrukovom u naslovnoj ulozi.

Anna Matison je provodila dosta vremena zajedno na setu i van njega. Mnogo su pričali, gradili kreativnih planova, i kroz ove razgovore rodila se njihova ljubav.

Slučajnost

Desilo se da je u martu 2015. godine umro Jedini sin Bezrukova supruga, Irina Bezrukova. Pronađen je u stanu u Moskvi.

Bila je to nesreća - Andrej je pao, udario u slepoočnicu i smrt je nastupila momentalno.

Istovremeno, glasine o svađi u porodici Bezrukov dostigle su vrhunac. Rekli su da Sergej nije došao na sahranu svog posinka, da je uhvatio ženu u prevari i mnoge druge neprijatnosti.

Zanimljive napomene:

Irina je stavila tačku na ovu priču. Njen originalni program „Razgovor na sceni“ emitovan je na kanalu „360“ u blizini Moskve.

Prvi gost programa bio je njen tadašnji bivši suprug Sergej Bezrukov. Na kraju intervjua, Irina je Sergeju dala prazan list papira.

Kasnije je Irina dala iskren intervju magazinu “Hello!”, gdje je govorila o stanju stvari u njihovoj porodici. Da, ona i Sergej su razvedeni, ali i dalje su povezani zajedničkim ciljem - Moskovsko pokrajinsko pozorište, Fond za podršku sociokulturnih projekata, koji su kreirali zajedno sa Irinom.

I dala mi je prazan list papira bivši muž kao simbol da sada njegov život može početi od nule.

Život od nule s Annom Matison

2016. godine par se vjenčao. Sada se odgajaju Sergej Bezrukov i Anna Matison zajednička ćerka Maria.

Pored porodičnih stvari, Bezrukov i Matison razvili su kreativnu zajednicu. U martu 2017. objavljen je njihov zajednički film "Posle tebe" sa Sergejem u naslovnoj ulozi. Ovog puta Anna se zahuktala u drami, i to uglavnom zbog činjenice da je napisala scenario za Bezrukova.

Ranije, kada je scenario pisan za nepoznatog glumca, Anna se na mnogo načina ograničila, jer nije bila sigurna može li se umjetnik nositi s predloženim zadatkom. Sigurna je u Bezrukova. Po njenom mišljenju, Sergej može da igra bilo šta.

Film “Posle tebe” je potresna priča o baletinu koji je završio karijeru.

Ana je i ranije dosta pažnje u svom radu poklanjala klasičnoj muzici. Ona je otišla dokumentarac o njegovom sunarodniku, pijanisti Denisu Macuevu, o Valeriju Gergijevu, saradnji sa Marijinskim teatrom.

Sergej Bezrukov ovaj film naziva Anin poklon. Oduvijek je volio plesati, a na časovima koreografije u Školi Moskovskog umjetničkog pozorišta bio je među prvima na baletskom baru.

U filmu 90% plesova izvodi sam Bezrukov. Niko do sada nije video slavnog glumca u takvoj ulozi.

Poznato je da u prvom braku nije bilo moguće roditi dijete. Sergej i Irina Bezrukova su dugo pokušavali, isprobali sve metode liječenja, ali sve je bilo uzalud.

Stoga je rođenje kćerke Maše 2016. godine glavni poklon za Sergeja.

Izvan rediteljske scene, Anna je vrlo domaća, nježna osoba. “Porodica je na prvom mjestu, na nju se čak ni ne mršte.”

Anna Matison ne koristi usluge dadilje, smatrajući da dijete treba što više vremena provoditi sa roditeljima.

Majčina profesija joj omogućava da radi kod kuće, ali čak i na snimanju, Bezrukovi su sa sobom poveli kćer. Imala je svoju prikolicu. Glumci se šale: "Na snimanju, Maša je jedina koja ima jahača."